• kenburns1
  • kenburns1

Dienst naverkoop

Reparaties, kalibraties en training zowel in huis als op de site van de klant maken onze diensten compleet.

Een verscheidenheid aan responsservices is beschikbaar als onderdeel van een Service Level Agreement (SLA) om u gemoedsrust te bieden die u nodig hebt mocht er zich een probleem voordoen.

Diensten kunnen omvatten:

Oproepantwoord - Pics zal een getrainde veldingenieur mobiliseren om op de site zo vlug mogelijk aanwezig te zijn

In geval van nood of een defect, kan een SLA een on-site engineer sturen om binnen een gegarandeerd mobilisatievenster technische ondersteuning aan te bieden.

Onze fieldserviceteams kunnen naast een herstelling ook een reeks andere diensten aabieden, waaronder assistentie bij inbedrijfstelling, training, procesverbetering en routine-onderhoud.

Elke technicus is opgeleid en heeft een reeks kalibratie apparatuur en onderdelen bij als back-up om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Een SLA kan een bepaald aantal dagen voor technische ondersteuning bevatten die kunnen worden gebruikt om veel geplande activiteiten uit te voeren om uw systeem te ondersteunen en te optimaliseren en ter plaatse personeel bij te staan:

  •     Creëert back-ups voor noodherstel van het systeem
  •     Voert geplande systeemonderhoudsactiviteiten uit.
  •     Voert een audit van reserveonderdelen op locatie uit om ervoor te zorgen dat de onderdelen gedurende de levensduur van het systeem voldoende blijven
  •     Voert alle kritieke of noodzakelijke systeemupdates uit
  •     On-site aanpassingen aan de functionaliteit van het besturingssysteem indien nodig
  •     Systeemverbetering en upgrade-activiteiten
  •     Informele training ter plaatse
  •     Toepassingshulp
  •     Upgrade planning routekaart